Kwaliteitsmeting

Kwaliteitsmeting

Wij brengen de kwaliteit van uw receptie duidelijk in kaart.

“Het zal wel goed zijn”, is het beeld dat veel bedrijven lange tijd van hun receptie hebben gehad, zeker als hier jarenlang dezelfde receptioniste zat. Tegenwoordig wordt juist geïnvesteerd in een optimale beleving van de receptie. Weet u wat de kwaliteit en beleving van uw receptie is? Wij maken de balans op door middel van mystery visits en mystery calls.

Op objectief niveau bekijken we wat er gebeurt tijdens een mystery visit. Hoe worden we ontvangen? Hoe gaat de receptioniste met collega’s om? Ziet ze er verzorgd uit? Wat is de algemene presentatie van de ontvangstruimte? Op subjectief niveau kijken we naar het gevoel dat de receptioniste en ontvangstruimte ons geven.

Tijdens een mystery call kijken we of de receptionistes op de hoogte zijn van algemene informatie van het bedrijf en of ze de juiste procedures volgen. Na afloop worden de metingen persoonlijk nabesproken en wordt alles in een rapportage gegoten.

Aanvullend kunt u kiezen voor een training om de verbeterpunten direct aan te pakken. Lees hier meer over onze training.

Onze andere diensten:

Receptioniste op afroep

Uitbesteding van receptiediensten

Detachering

Werving & selectie

Training & advies