Kwaliteitsmeting
Wij brengen de kwaliteit van uw receptie duidelijk in kaart.
Welke kwaliteit levert uw receptiepersoneel aan de telefoon en achter de receptie? Leven ze de afspraken na en weten ze wie ze wanneer naar welke afdeling door moeten verbinden?
“Het zal wel goed zijn”, is het beeld dat veel bedrijven lange tijd van hun receptie hebben gehad, zeker als hier jarenlang dezelfde receptioniste zat. Tegenwoordig wordt juist geïnvesteerd in een optimale beleving van de receptie. Weet u wat de kwaliteit en beleving van uw receptie is? Wij maken de balans op door middel van mystery visits en mystery calls.
Hoe gaat dit in z’n werk?
We doen dit door in de rol van uw belangrijke bezoekers en zakenrelaties te kruipen. Op objectief niveau bekijken we de volgende zaken:
- Wat er gebeurt tijdens een mystery visit.
- Hoe worden we ontvangen?
- Hoe gaat de receptioniste met collega’s om?
- Ziet ze er verzorgt uit?
- Wat is de algemene presentatie van de ontvangstruimte?
Op subjectief niveau kijken we naar het gevoel dat de receptioniste en ontvangstruimte ons geven.
Wat kunt u daarna verwachten?
Tijdens een mystery call of visit kijken we of de receptionistes op de hoogte zijn van algemene informatie van het bedrijf en of ze de juiste procedures volgen. Na afloop worden de metingen persoonlijk nabesproken en wordt alles in een rapportage formaat aan u geleverd.
Wilt u meer informatie over deze dienstverlening? U kunt ons mailen via [email protected] of rechtstreeks bellen op 070–2400861.
Receptioniste op afroep
Wanneer u direct een goede ingewerkte receptioniste nodig heeft.
Lees meer...
Uitbesteding van receptiediensten
Wanneer de organisatie van uw gehele receptie geregeld moet worden.
Lees meer...
Detachering
Als u graag voor langere termijn dezelfde receptioniste wil inhuren.
Lees meer...
Werving en selectie
Het zoeken naar een nieuwe receptioniste (met specifieke wensen) uitbesteden.
Lees meer...