Vorige week ontvingen wij op kantoor een inspirerende kaart van Gisette. Zij verzorgt voor NEXT trainingen voor receptionistes. Gastvrijheid zit in haar bloed, dus het was geen verrassing dat Gisette ons raakte met haar kaart. Wij delen de tekst graag met jullie!
***
“Fijne feestdagen en een waanzinnig 2018! Een klantgericht 2018 natuurlijk ook. Klantgerichtheid zit in kleine dingen: een glimlach, een stap extra zetten, aandacht geven op een onverwacht moment, oprechte interesse tonen, niet stoppen bij ‘nee’ en op zoek gaan naar ‘ja’. Als jij begint, creëer je een sneeuwbaleffect om je heen. Een kop koffie voor je collega halen, net wat langer of aandachtiger luisteren naar een klant, een compliment geven: het kan op zoveel manieren beginnen en het levert je naast blije klanten, ook veel plezier op!”
***
Lees hier meer over onze trainingen.
Meer weten over Gisette en Improving Business? Bekijk de website.